Rozpracovaná
objednávka
Rozpracovaná objednávka
žádná objednávka

Sledovat
zásilku
Sledovat zásilku
podpora@poslisnadno.cz +420 ­702 155 266 poslisnadno.cz

Často kladené otázky

Jak se dozvím, že byla zásilka v pořádku doručena? Mohu ji během přepravy sledovat?

O doručení zásilky Vás budeme vždy informovat. Kromě toho můžete většinou sami sledovat její detailní pohyb, když na našem webu do pole pro sledování zadáte číslo zásilky (tracking number). Detailní pohyb zásilky na základě jejího čísla je možné sledovat u všech zásilek typu „dokumenty“ a „balíky“. U zásilek typu „palety“ je to možné jen u některých. U zásilek typu „kontejnery“ a „speciální“ většinou detailní sledování možné není, ale o průběhu cesty Vašeho nákladu Vás průběžně informujeme.

Co se stane se zásilkou, kterou se nepodaří doručit?

Pokud není chyba v adrese a příjemce je na ní k zastižení, není s doručením zásilky problém. Pokud je nějaký rozpor v adrese, vždy uděláme maximum pro to, abychom problém vyřešili a zásilku doručili. Může se ale stát, že i přes veškerou snahu se zásilku se špatnými údaji doručit nepodaří. V tom případě je pak zaslána zpět, nebo zlikvidována. Toto se vždy děje na náklady odesílatele, a budeme Vám je tedy muset vyúčtovat. Stejný postup se může uplatnit i v případě, že zásilka bude zadržena, např. z důvodu nebezpečného obsahu, nebo pokud by se jednalo o zboží, které se do daného státu nesmí dovážet.

Garantujete dobu doručení?

U výběru vhodných variant přepravy Vám vždy ukážeme, jaká je doba doručení. Tuto deklarovanou dobu dodržíme, nebo dokonce zkrátíme zhruba v 96 % případů. Můžou se ale přihodit nahodilé situace, zejména v oblasti komplikací v dopravě, stávek apod., které výjimečně zásilku zpozdí. Dobu doručení tedy nemůžeme garantovat, ale v naprosté většině případů ji bez problému dodržíme.