Rozpracovaná
objednávka
Rozpracovaná objednávka
žádná objednávka

Sledovat
zásilku
Sledovat zásilku
podpora@poslisnadno.cz +420 ­702 155 266 poslisnadno.cz

Často kladené otázky

Dodavatel z Číny mi nabízí, že mi zařídí dopravu (nebo její část).
Je to lepší, vyplatí se to?

Takové řešení rozhodně nedoporučujeme. Máme s těmito případy mnoho zkušeností a většinou je to pro Vás nevýhodné (často velmi výrazně). Dodavatel z Číny by Vám totiž musel zařídit dopravu až přímo k Vám do skladu. V drtivé většině případů ale zajistí dopravu jen např. do některého evropského přístavu. To na první pohled vypadá lákavě, ale Vy pak budete většinou muset uhradit všechny poplatky, které si účtuje přístav, a společně s dopravením zásilky z přístavu k Vám Vás to většinou vyjde dráž, než pokud byste si celou dopravu zařídili Vy z ČR. Pozor, i pokud se s Vaším dodavatelem domluvíte, že Vám zboží doručí až například do Prahy, bude to pravděpodobně znamenat, že Vám zásilku doručí jen na kontejnerový terminál v Praze! A uvolnění zásilky z tohoto terminálu a uhrazení všech poplatků Vás může u několika palet vyjít klidně i na 1 000 EUR. Proto doporučujeme vždy si zařizovat dopravu zboží z Číny přímo odsud z ČR, kdy tak budete mít nad vším kontrolu, budete znát konečnou cenu a nebudete muset žádný problém řešit sami. Jen si počkáte, než Vám zásilku doručíme.

U jiných podobných služeb se většinou dozvím jen základní cenu přepravy.
Mohou případné příplatky mít významný vliv na konečnou cenu?

Ano, příplatky se mohou v některých případech velmi výrazně podílet na konečné ceně. Kromě základních příplatků, jako je např. palivový, který se pohybuje řádově kolem 10 %, se mohou do ceny za přepravu promítnout i jiné, které mohou být mnohem vyšší. Přepravci mají různé příplatky za překročení určitých úrovní rozměrů, za překročení určité hmotnosti, za specifický tvar zásilky, za doručení do odlehlé oblasti, za samotné vyzvednutí zásilky kurýrem a některé další.

Náš systém vybírá nejvhodnější variantu přepravy právě i na základě eventuálních příplatků a vždy transparentně zobrazuje konečnou cenu. Jediný případ, kdy Vám můžeme nějakou částku zpětně doúčtovat, je ten, když neuvedete přesné údaje a zásilka má tak jiné parametry, než jste zadali.