- poslisnadno.cz - O nás
- Co děláme a v čem jsme jiní?
- Jak to u nás chodí?
- Proč to děláme?
- Jak funguje naše služba?
- Volné pracovní pozice
Přepravujeme zásilky do zahraničí i importní zásilky ze zahraničí do ČR. Soustředíme se na maximální kvalitu a preciznost samotné přepravy. Doručujeme expresní listovní zásilky, balíky a palety, také větší náklady v rámci námořní nebo letecké přepravy.
Snažíme se, aby objednání přepravy i další procesy byly co nejjednodušší a nejefektivnější. Objednání přepravy probíhá jednoduše online, Vaši zásilku můžete po celou dobu přepravy sledovat, dostáváte avíza a upozornění o doručení.
Soustředíme se na poctivou a pečlivou práci, abychom Vám mohli poskytnout kvalitní a přínosnou službu. Nevymýšlíme právní kličky, abychom získali úlevu na daních. Nenazýváme se prvoplánově „startupem“ a neobcházíme investory, aby nám nasypali nějakou korunku a my se mohli chlubit v PR článcích a na Facebooku, jak jsme skvělí a úžasní. Nic z toho. Prostě chceme poctivě makat a máme radost z každé zásilky, kterou Vám doručíme.
Základním principem je naše spolupráce jen s vybranými kvalitními a prémiovými přepravci jako např. FedEx a UPS. Pro každou zásilku Vám náš systém vybereme tu nejvhodnější variantu, která je k dispozici. Vám pak stačí jen zásilku objednat. U větších nákladů a námořní a letecké přepravy fungujeme obdobně. Na základě Vaší poptávky zvolíme toho nejlepšího rejdaře nebo aerolinku, a Vy tak máte jistotu, že Vaše zboží je v těch nejlepších rukou.
U zásilek typu „balík“ a „dokumenty“ si sami zobrazíte cenu přepravy. Vyberete si rychlost doručení, doplníte doručovací údaje a nakonec si sami zvolíte časové okno, ve kterém má kurýr přijet zásilku vyzvednout. Je to snadné a rychlé. U palet a námořních a leteckých přeprav nám jen odešlete poptávku, na kterou pro Vás připravíme tu nejlepší vhodnou přepravu. Vy ji pak jednoduše opět jen potvrdíte. Je to jednoduché, efektivní a moderní.
Objednáním přepravy pro nás vše teprve začíná. Doručit zásilku včas a v pořádku je naše poslání a uděláme vše, aby tomu tak bylo. Pečlivě zkontrolujeme všechny údaje, vytvoříme Vám kvalitní celní dokumentaci. Na každou zásilku po cestě dohlížíme a předcházíme problémům, řešíme každou nenadálou situaci. U nás v tomto máte jistotu.
Máme za to, že když něco někam posíláme, mělo by nám jít o to, aby vše bylo doručeno v pořádku a bez prodlení, aby kurýr přijel ve stanoveném čase, aby se zásilka „nezasekla“ na celnici nebo aby nebyla zastavena po cestě, protože obsahuje nějaký problematický obsah. Logistika je pěkně složitá džungle a my jsme tu od toho, aby pro Vás poslání zásilky bylo jednoduché jako jízda po německé dálnici. Nebo třeba švýcarským vlakem – co máte radši. Na nás se můžete spolehnout.
Vaše zásilky pro nás nejsou jen položky v systému a Vy pro nás nejste jen hlasy na infolince. Jste pro nás konkrétní živí lidé, kteří potřebují vyřešit nějakou situaci a dopravit zásilku třeba na druhý konec světa. Ať už je to důležité obchodní psaní, dárek tajné lásce k Valentýnu nebo třeba kontejner zboží pro Vašeho zákazníka. Každá zásilka pro nás představuje konkrétní jedinečný případ nebo příběh a uvědomujeme si obrovskou odpovědnost, kterou nám svěřujete. Je to možná trochu fráze, ale ke každé zásilce přistupujeme jako k naší vlastní.
Když se něco pokazí, neschováváme se, ale stavíme se k tomu čelem. Chápeme, že jsme udělali chybu a že Vám to způsobilo komplikace a starosti. Snažíme se co nejrychleji najít náhradní řešení a věc řešíme sami iniciativně. Přijmout zodpovědnost, když se něco nepovede, je pro nás důležité a samozřejmé.
Bohužel, jednou za čas se může něco pokazit. Děláme ale maximum, abychom tomu předcházeli a stávalo se to jen výjimečně. Ovšem úplně se tomu vyhnout nedá. Každá taková situace nás velmi mrzí a přijímáme plnou zodpovědnost. Když se zpozdí doručení, část peněz za dopravu Vám automaticky vrátíme. Nemusíte o nic žádat ani vyplňovat složité reklamační protokoly. Stejně tak v případě poškození zásilky. Uvědomujeme si svoji chybu a rychle a iniciativně věc řešíme, abychom Vám škodu co nejdříve nahradili.
Mezinárodní přeprava je složitá a je často zatížena mnoha pravidly a předpisy. Rádi Vám poskytneme jakoukoliv informaci. Ať už se chcete jen ohledně čehokoliv poradit a mít jistotu, že zásilka dorazí v pořádku, nebo chcete vědět, jaká jsou celní omezení v konkrétní zemi. Vždy Vám dáme smysluplnou, podstatnou a správnou informaci, ne nějaké obecné fráze z infolinky. Ke každému z Vás přistupujeme individuálně a snažíme se vždy pochopit právě Vaše konkrétní potřeby a těm vyhovět.
Chceme Vám přinášet co největší přidanou hodnotu a považujeme za samozřejmé, že když Vám něco přepravujeme, tak vše zkontrolujeme, zásilku pečlivě hlídáme a řešíme všechny celní a zákonné náležitosti. Nechceme to po Vás, protože to je naše práce. Vy jen objednáte a dále už máte jistotu, že je zásilka v těch nejlepších rukou. Na nás se můžete spolehnout. Přesvědčte se o tom.
Číslo EORI je jedinečný identifikátor přidělený státem, kterým se identifikují lidé a firmy v celním řízení. Firmám je přiděleno stálé EORI číslo na základě jejich žádosti u celní správy (podrobnější info v našem přepravním manuálu; seznam pracovišť, kde podat žádost). Soukromým osobám je EORI číslo přiděleno ad hoc pro každý jednotlivý případ clení. Pokud firma nemá EORI přidělené, není možné zásilku celně odbavit.
Stohovatelnost znamená, že zboží je na paletě vyskládáno po celé její ploše a vrchní část palety je rovná a je na ni možné něco dalšího položit. Typickým příkladem je paleta rovnoměrně naložená kartonovými krabicemi. Nestohovatelná paleta je naopak např. taková, na které je umístěn nějaký stroj, který má specifický vlastní tvar.
HS kód je mezinárodní číselné označení zboží. Každá jednotlivá věc, resp. skupina výrobků má přiděleno své číslo, které je odvozeno od toho, z čeho je zboží vyrobeno a jaký je jeho účel použití.
HS kód je 10místné číslo a musí být vždy uvedeno na dokumentech pro celní řízení. HS kód Vašeho zboží si můžete zjistit zde (vyberete třídu, do které spadá Váš výrobek, pak příslušnou kapitolu a dále budete upřesňovat jeho specifikaci, až se jednoduše dostanete k finálnímu kódu).
Incoterms jsou mezinárodní pravidla, která upravují odpovědnost prodávajícího a kupujícího za přepravovanou zásilku. Vy na jedné straně můžete organizovat přepravu až k příjemci, na druhé ale klidně můžete nechat příjemce, ať si přepravu zorganizuje sám, nebo můžete zásilku nechat dopravit jen např. na letiště a odtud už si za přepravu bude zodpovídat příjemce. A pravidla Incoterms právě vymezují všechny tyto možné případy a jsou mezinárodně stejná, takže na komerční fakturu uvedete jen příslušné třípísmenné označení pravidla, podle kterého se Vaše přeprava řídí. Pokud dopravu organizujete až k příjemci, jedná se o pravidlo DAP. Přehled všech pravidel je zde.
Pro zásilky do Ruska bohužel platí v současnosti různá omezení. Zásilku nejsme schopni poslat na soukromou osobu, ale jen na firmu. Další omezení se týkají zejména druhu zboží a jeho hodnoty, které je možné poslat. Zobrazené varianty přepravy můžou tak být omezeny obsahem zásilky i cílovou destinací v Rusku. Před objednáním přepravy nás prosím vždy předem kontaktujte, ať Vám ověříme, že je možné Vaši zásilku doručit.
Je to neuvěřitelné, ale je to tak! Dalo nám to hodně práce, ale do některých zemí jsme schopní Vaši zásilku doručit rychleji a přitom levněji 😊 Na určitých expresních letech se nám podařilo sjednat individuální ceny pod úrovní minimálních cen ekonomické varianty. Pokud Vaše zásilka splňuje určité parametry, umíme ji tak přepravit expresně za nižší cenu. Nemusíte se bát, není v tom žádný chyták, cena přepravy je pro vámi zadané parametry konečná. Kdybyste měli jakýkoliv dotazy kontaktujte nás, rádi Vám vše vysvětlíme 😊
Moc nás to mrzí, ale zásilky do Velké Británie se někdy mohou o pár dní opozdit. Každá zásilka do Anglie se nyní musí clít a britští celníci jsou často přetížení a nestíhají vše včas odbavovat. Omlouváme se, u economy zásilek může být zpoždění několika dnů, u expresních se děje v menší míře, když nastane, tak zhruba 1 den. ☹
Bohužel, situace v letecké přepravě je stále ovlivněna covidovou situaci ve světě, kdy od začátku pandemie jsou omezené pasažérské lety. A právě ty se k přepravě ekonomických zásilek často využívají.
Omlouváme se, ale pro tuto konkrétní zemi Vám teď nejsme schopni tuto variantu nabídnout.
Pokud si přece jen nebudete úplně jistí, tak se klidně vraťte o krok zpět a zvolte možnost, ať Vám celní fakturu vygenerujeme my. Budete tak mít jistotu, že je správně, a pokud to bude alespoň trochu možné, tak to uděláme tak, aby příjemce nemusel hradit žádné celní poplatky. Jestli si ji ale chcete vygenerovat sami a potřebovali byste s čímkoliv poradit, tak nám určitě zavolejte nebo napište. Rádi Vám pomůžeme. Od toho tu jsme!
Tel.: 228 227 640,
Email: podpora@poslisnadno.cz
Ve Vaší objednávce došlo k neočekávané chybě, projděte prosím jednotlivé kroky objednávky znovu.
V případě přetrvávajících problémů nás neváhejte kontaktovat.
Tel.: 228 227 640,
Email: podpora@poslisnadno.cz