Volné pracovní pozice v PosliSnadno.cz
Snažíme se naši práci dělat jinak než všichni ostatní. A jsme moc rádi, když vidíme, že to má svůj účel
a zákazníci jsou s naší službou maximálně spokojeni. Zákazníků nám pořád přibývá, my se zvětšujeme
a potřebujeme nové kolegy, abychom mohli náš nárůst pokrýt a zachovat si tu nejvyšší kvalitu našich
služeb.
Pokud hledáte zajímavou pestrou práci v mladé pružné logistické a přepravní společnosti, tak se nám
určitě ozvěte. Dostaneme se u nás k věcem a oblastem, které jinde řeší jen ti vyvolení, získáte
ohromné množství zkušeností a máte možnost se rychle vypracovat na mnohem lepší pozici.
Aktuálně hledáme tyto pozice
Administrativa, office
Co budete dělat?
- Mít na starosti administrativu v naší kanceláři.
- Zapisovat přijaté faktury.
- Objednávat věci u dodavatelů.
- Připravovat podklady v excelu i ve wordu (lehké).
- Kontrolovat platby a odesílat upomínky.
- Základní účetnické práce.
- Občas vypomáhat provozu s jednoduchými věcmi a dokumenty.
Co chceme od Vás?
- Být zodpovědní a pečliví.
- Umět pracovat samostatně.
- Být organizačně zdatní.
- Být milí, ochotní a mít radost z dobře vykonané práce.
- Být pohodoví normální lidé.
- Práce na plný i částečný úvazek.
Co máme pro Vás?
- Práci v super zajímavém projektu, který rychle roste a dělá věci jinak.
- Možnost se za hodně krátkou dobu vypracovat na vyšší pozici nebo do jiné oblasti ve firmě,
když budete chtít.
- Množství zkušeností, protože u nás se můžete dostat ke všemu, když budete mít zájem. Jak
třeba k obecným právním, obchodním a marketingovým věcem, ale pustíme Vás samozřejmě
i k samotné mezinárodní přepravě.
- Pohodu, férové jednání, poctivou práci, ale i srandu a zábavu.
- Dobrý plat a dobrý kolektiv.
Ozvěte se nám – Honza Jelínek, 608 203 548, posli@poslisnadno.cz
Provoz a zákaznická péče
Co budete dělat?
- Zpracovávat jednotlivé přepravy (balíkové, letecké i námořní zásilky) a vytvářet k nim
potřebnou dokumentaci.
- Komunikovat se zákazníky po telefonu i emailu.
- Hlídat zásilky a kontrolovat, že vše probíhá v pořádku.
- Řešit vzniklé situace – clení, problémy při doručování, reklamace apod.
- Podílet se na dalších činnostech souvisejících s rychlým rozvojem mladého startupu
(marketing, komunikace, strategie, analytika a mnoho dalšího).
Co chceme od Vás?
- Schopnost přemýšlet, používat vlastní hlavu a logické myšlení.
- Být schopni si každou situaci samostatně vyhodnotit a zvolit vhodné konkrétní řešení.
- Umět vyřešit problémy a nestandardní situace.
- Být milí, ochotní, vstřícní a mít dobrý pocit z toho, když můžete pomoci jiným lidem
s vyřešením jejich problému.
- Ochotu zaučit se do problematiky mezinárodní přepravy a celních procesů, které nejsou vždy
jednoduché.
- Umět anglicky. Nemusí to být úplně pokročilá úroveň, ale takový lepší základ minimálně.
- Práce na plný úvazek.
Co máme pro Vás?
- Práci v super zajímavém projektu, který rychle roste a dělá věci jinak.
- Možnost se za hodně krátkou dobu dostat mnohem dále a výše, když budete chtít.
- Obrovské množství zkušeností, protože u nás se dostanete úplně ke všemu. Jak třeba
k obecným právním, obchodním a marketingovým věcem, ale i k odborným záležitostem
týkajících se např. IT, celního řízení a problematiky mezinárodní přepravy.
- Pohodu, férové jednání, poctivou práci, ale i srandu a zábavu.
- Plat 26 000,- - 35 000,-.
Ozvěte se nám – Honza Jelínek, 608 203 548, posli@poslisnadno.cz