- poslisnadno.cz - O nás
- Co děláme a v čem jsme jiní?
- Jak to u nás chodí?
- Proč to děláme?
- Jak funguje naše služba?
- Volné pracovní pozice
Ano, můžete. Na kurýra nemusíte určitě čekat celý den, ale vždy si sami zvolíte časové rozmezí, ve kterém kurýr dorazí. U velkých měst často stačí dvouhodinové rozpětí, u menších obcí a vesnic pak 3 a 4 hodiny. Vyzvedávání většinou není možné ráno, protože to se zásilky doručují. Nejdřívější čas pro vyzvednutí bývá cca od 11 hod.
Pokud objednáte přepravu ráno nebo dopoledne, neměl by být problém vyzvednout zásilku v ten samý den na jakémkoliv místě ČR. Při pozdějším objednání to pořád ještě stihneme ve větších městech. Pokud by Vám systém při objednání už nenabízel dnešní vyzvednutí, zavolejte nám, zkusili bychom to zařídit.
Standardně kurýr při vyzvedávání buď zazvoní, nebo zavolá, když je na místě. Do firmy většinou rovnou přijde. Není ale problém, abychom Vám nastavili možnost, že řidič zavolá v předstihu. Jen požadavek prosím uveďte do poznámky, případně napište nebo zavolejte.
Určitě, není to problém. Zásilku může předat kdokoliv. Jen je důležité společně s ní předat také přepravní dokumenty, které Vám zašleme.
Jakmile bude zásilka doručena, přijde Vám informační email. Pokud byste potřebovali fyzické potvrzení o doručení, rádi Vám ho zašleme, jen nám o něj prosím napište nebo zavolejte.
Ano, je to možné. Když budete potřebovat posunout čas vyzvednutí zásilky v rámci dne, nebo ho třeba odložit až na den další, není to problém. Zavolejte nám prosím a změnu hned provedeme.
Není to vůbec problém. Jen většinou auto s čelem potřebujeme zarezervovat den předem. Řidič pak u sebe bude mít i „paleťák“, takže nemusíte mít vůbec žádnou techniku ani rampu na naložení.
My fungujeme tak, že kurýr přijede až k Vám a zásilku vyzvedne v určeném časovém rozmezí, abyste ji nemuseli nikam nosit. Pokud byste ale chtěli předat zásilku osobně, je to možné na depu v Praze-Zličíně, v Brně, v Ostravě a případně v Hradci Králové (záleží na konkrétní přepravní variantě). Menší zásilky můžete předat i u nás v kanceláři v Praze - na Václavském náměstí. Zavolejte nám, rádi Vám potvrdíme možnost osobního předání a poskytneme všechny potřené údaje.
Při vyzvedávání se může stát, že kurýr dorazí o chviličku dříve nebo později. Stane se to tak v 10 % případů. Garantovat čas stoprocentně nemůžeme, ale vždy hlídáme, zda vyzvednutí proběhlo v určeném čase, a pokud by byl jakýkoliv problém, ihned ho řešíme, aby k vyzvednutí došlo.
K zásilce vždy předáváte přepravní dokumenty, které Vám zašleme a které vytisknete.
U balíku mimo EU se předává i faktura pro celní účely ve třech vyhotoveních (také Vám ji vytvoříme). U zásilek po EU se přepravní dokumenty výjimečně dají vyplnit s kurýrem ručně (pokud nemáte možnost tisku), u balíků mimo EU se bohužel tisku nevyhnete, protože musíte předávat výše zmíněnou celní fakturu.
Importní přeprava ze zahraničí není problém. Vždy potřebujeme, aby na daném místě byl někdo schopný vytisknout přepravní dokumenty, které jim zašleme, a předat zabalené věci kurýrovi. U drobnějších věcí, jako jsou brýle, telefon apod., jsme i schopni zajistit, aby měl kurýr obal, do kterého se věci vloží. Setkáváme se s tím, že často se vyzvednutí nepovede napoprvé, protože na daném místě o zásilce nevědí, resp. že nepředali tuto informaci člověku, který je zrovna za přepážkou. Nevadí to, pošleme kurýra znovu a nic navíc to nestojí :).
Omlouváme se, ale číslo na kurýra bohužel nemáme k dispozici, vše funguje přes dispečink. Můžeme Vám ale nastavit, aby Vám kurýr v předstihu volal a mohli jste se případně blíže domluvit. Jen nám to prosím napište do poznámky při objednávání, nebo nám to zavolejte, případně napište do emailu :).
Číslo EORI je jedinečný identifikátor přidělený státem, kterým se identifikují lidé a firmy v celním řízení. Firmám je přiděleno stálé EORI číslo na základě jejich žádosti u celní správy (podrobnější info v našem přepravním manuálu; seznam pracovišť, kde podat žádost). Soukromým osobám je EORI číslo přiděleno ad hoc pro každý jednotlivý případ clení. Pokud firma nemá EORI přidělené, není možné zásilku celně odbavit.
Stohovatelnost znamená, že zboží je na paletě vyskládáno po celé její ploše a vrchní část palety je rovná a je na ni možné něco dalšího položit. Typickým příkladem je paleta rovnoměrně naložená kartonovými krabicemi. Nestohovatelná paleta je naopak např. taková, na které je umístěn nějaký stroj, který má specifický vlastní tvar.
HS kód je mezinárodní číselné označení zboží. Každá jednotlivá věc, resp. skupina výrobků má přiděleno své číslo, které je odvozeno od toho, z čeho je zboží vyrobeno a jaký je jeho účel použití.
HS kód je 10místné číslo a musí být vždy uvedeno na dokumentech pro celní řízení. HS kód Vašeho zboží si můžete zjistit zde (vyberete třídu, do které spadá Váš výrobek, pak příslušnou kapitolu a dále budete upřesňovat jeho specifikaci, až se jednoduše dostanete k finálnímu kódu).
Incoterms jsou mezinárodní pravidla, která upravují odpovědnost prodávajícího a kupujícího za přepravovanou zásilku. Vy na jedné straně můžete organizovat přepravu až k příjemci, na druhé ale klidně můžete nechat příjemce, ať si přepravu zorganizuje sám, nebo můžete zásilku nechat dopravit jen např. na letiště a odtud už si za přepravu bude zodpovídat příjemce. A pravidla Incoterms právě vymezují všechny tyto možné případy a jsou mezinárodně stejná, takže na komerční fakturu uvedete jen příslušné třípísmenné označení pravidla, podle kterého se Vaše přeprava řídí. Pokud dopravu organizujete až k příjemci, jedná se o pravidlo DAP. Přehled všech pravidel je zde.
Pro zásilky do Ruska bohužel platí v současnosti různá omezení. Zásilku nejsme schopni poslat na soukromou osobu, ale jen na firmu. Další omezení se týkají zejména druhu zboží a jeho hodnoty, které je možné poslat. Zobrazené varianty přepravy můžou tak být omezeny obsahem zásilky i cílovou destinací v Rusku. Před objednáním přepravy nás prosím vždy předem kontaktujte, ať Vám ověříme, že je možné Vaši zásilku doručit.
Je to neuvěřitelné, ale je to tak! Dalo nám to hodně práce, ale do některých zemí jsme schopní Vaši zásilku doručit rychleji a přitom levněji 😊 Na určitých expresních letech se nám podařilo sjednat individuální ceny pod úrovní minimálních cen ekonomické varianty. Pokud Vaše zásilka splňuje určité parametry, umíme ji tak přepravit expresně za nižší cenu. Nemusíte se bát, není v tom žádný chyták, cena přepravy je pro vámi zadané parametry konečná. Kdybyste měli jakýkoliv dotazy kontaktujte nás, rádi Vám vše vysvětlíme 😊
Moc nás to mrzí, ale zásilky do Velké Británie se někdy mohou o pár dní opozdit. Každá zásilka do Anglie se nyní musí clít a britští celníci jsou často přetížení a nestíhají vše včas odbavovat. Omlouváme se, u economy zásilek může být zpoždění několika dnů, u expresních se děje v menší míře, když nastane, tak zhruba 1 den. ☹
Bohužel, situace v letecké přepravě je stále ovlivněna covidovou situaci ve světě, kdy od začátku pandemie jsou omezené pasažérské lety. A právě ty se k přepravě ekonomických zásilek často využívají.
Omlouváme se, ale pro tuto konkrétní zemi Vám teď nejsme schopni tuto variantu nabídnout.
Pokud si přece jen nebudete úplně jistí, tak se klidně vraťte o krok zpět a zvolte možnost, ať Vám celní fakturu vygenerujeme my. Budete tak mít jistotu, že je správně, a pokud to bude alespoň trochu možné, tak to uděláme tak, aby příjemce nemusel hradit žádné celní poplatky. Jestli si ji ale chcete vygenerovat sami a potřebovali byste s čímkoliv poradit, tak nám určitě zavolejte nebo napište. Rádi Vám pomůžeme. Od toho tu jsme!
Tel.: 228 227 640,
Email: podpora@poslisnadno.cz
Ve Vaší objednávce došlo k neočekávané chybě, projděte prosím jednotlivé kroky objednávky znovu.
V případě přetrvávajících problémů nás neváhejte kontaktovat.
Tel.: 228 227 640,
Email: podpora@poslisnadno.cz