Vyzvednutí zásilky - otázky a odpovědi | PosliSnadno.cz

Často kladené otázky

Zvolte si
konkrétní
okruh

Vyzvednutí zásilky

Mohu si určit čas vyzvednutí?

Ano, můžete. Na kurýra nemusíte určitě čekat celý den, ale vždy si sami zvolíte časové rozmezí, ve kterém kurýr dorazí. U velkých měst často stačí dvouhodinové rozpětí, u menších obcí a vesnic pak 3 a 4 hodiny. Vyzvedávání většinou není možné ráno, protože to se zásilky doručují. Nejdřívější čas pro vyzvednutí bývá cca od 11 hod.

Vyzvednete zásilku i v ten stejný den?

Pokud objednáte přepravu ráno nebo dopoledne, neměl by být problém vyzvednout zásilku v ten samý den na jakémkoliv místě ČR. Při pozdějším objednání to pořád ještě stihneme ve větších městech. Pokud by Vám systém při objednání už nenabízel dnešní vyzvednutí, zavolejte nám, zkusili bychom to zařídit.

Bude mi kurýr volat předem?

Standardně kurýr při vyzvedávání buď zazvoní, nebo zavolá, když je na místě. Do firmy většinou rovnou přijde. Není ale problém, abychom Vám nastavili možnost, že řidič zavolá v předstihu. Jen požadavek prosím uveďte do poznámky, případně napište nebo zavolejte.

Může balík předat i jiná osoba?

Určitě, není to problém. Zásilku může předat kdokoliv. Jen je důležité společně s ní předat také přepravní dokumenty, které Vám zašleme.

Dostanu potvrzení o doručení zásilky?

Jakmile bude zásilka doručena, přijde Vám informační email. Pokud byste potřebovali fyzické potvrzení o doručení, rádi Vám ho zašleme, jen nám o něj prosím napište nebo zavolejte.

Mohu později změnit čas vyzvednutí?

Ano, je to možné. Když budete potřebovat posunout čas vyzvednutí zásilky v rámci dne, nebo ho třeba odložit až na den další, není to problém. Zavolejte nám prosím a změnu hned provedeme.

Je možné naložit paletu autem s hydraulickou plošinou?

Není to vůbec problém. Jen většinou auto s čelem potřebujeme zarezervovat den předem. Řidič pak u sebe bude mít i „paleťák“, takže nemusíte mít vůbec žádnou techniku ani rampu na naložení.

Můžu zásilku někde předat osobně?

My fungujeme tak, že kurýr přijede až k Vám a zásilku vyzvedne v určeném časovém rozmezí, abyste ji nemuseli nikam nosit. Pokud byste ale chtěli předat zásilku osobně, je to možné na depu v Praze-Zličíně, v Brně, v Ostravě a případně v Hradci Králové (záleží na konkrétní přepravní variantě). Menší zásilky můžete předat i u nás v kanceláři v Praze - na Václavském náměstí. Zavolejte nám, rádi Vám potvrdíme možnost osobního předání a poskytneme všechny potřené údaje.

Je čas vyzvednutí garantovaný?

Při vyzvedávání se může stát, že kurýr dorazí o chviličku dříve nebo později. Stane se to tak v 10 % případů. Garantovat čas stoprocentně nemůžeme, ale vždy hlídáme, zda vyzvednutí proběhlo v určeném čase, a pokud by byl jakýkoliv problém, ihned ho řešíme, aby k vyzvednutí došlo.

Jaké předávám k zásilce dokumenty?

K zásilce vždy předáváte přepravní dokumenty, které Vám zašleme a které vytisknete.
U balíku mimo EU se předává i faktura pro celní účely ve třech vyhotoveních (také Vám ji vytvoříme). U zásilek po EU se přepravní dokumenty výjimečně dají vyplnit s kurýrem ručně (pokud nemáte možnost tisku), u balíků mimo EU se bohužel tisku nevyhnete, protože musíte předávat výše zmíněnou celní fakturu.

Vyzvednete věci, které jsme zapomněli v zahraničí?

Importní přeprava ze zahraničí není problém. Vždy potřebujeme, aby na daném místě byl někdo schopný vytisknout přepravní dokumenty, které jim zašleme, a předat zabalené věci kurýrovi. U drobnějších věcí, jako jsou brýle, telefon apod., jsme i schopni zajistit, aby měl kurýr obal, do kterého se věci vloží. Setkáváme se s tím, že často se vyzvednutí nepovede napoprvé, protože na daném místě o zásilce nevědí, resp. že nepředali tuto informaci člověku, který je zrovna za přepážkou. Nevadí to, pošleme kurýra znovu a nic navíc to nestojí :).

Můžete nám dát číslo na kurýra, abychom se s ním blíže domluvili?

Omlouváme se, ale číslo na kurýra bohužel nemáme k dispozici, vše funguje přes dispečink. Můžeme Vám ale nastavit, aby Vám kurýr v předstihu volal a mohli jste se případně blíže domluvit. Jen nám to prosím napište do poznámky při objednávání, nebo nám to zavolejte, případně napište do emailu :).