Často kladené otázky

Zvolte si
konkrétní
okruh

Doručení zásilky

Mohu zásilku během přepravy sledovat?

Určitě. Pro balíky, dokumenty i většinu palet je to standard. Jakmile bude zásilka vyzvednuta, přijde Vám informační email, v němž je odkaz na její sledování. Pouze u větších paletových přeprav nemusí být sledování možné, protože se mohou přepravovat nějakou individuální přepravní variantou. My každou zásilku monitorujeme a hlídáme, takže i u těch větších paletových jsme Vám schopni říct, kde se aktuálně nachází.

Dozvím se, až bude zásilka doručena?

Jakmile bude zásilka doručena, přijde Vám o tom informační email. Většinou to bývá „live“, téměř okamžitě po dodání, ale v některých případech, speciálně u méně civilizovaných zemí, se může stát, že se nám informace v systému projeví se zpožděním (výjimečně i 1–2 dny), a email tak nepřijde hned.

Může si příjemce domluvit konkrétní čas doručení?

Většinou není možné domluvit přesný čas doručení, protože kurýr doručuje vždy v nějakém širším časovém rozmezí. My odsud bohužel nevidíme do systémů kolegů v jiných zemích, ale jsme Vám schopni vždy poskytnout telefonní číslo na místní zákaznickou linku, kde by příjemci měli říct alespoň nějaké přibližné časové rozmezí, kdy kurýr bude zásilku doručovat.

Co se stane, když se zásilku nepodaří doručit?

Nebojte se, není to nic hrozného. Pokud se zásilku nepodaří napoprvé doručit, doručuje se pak další den znovu a případně zase znovu. Existuje i možnost, že si příjemce může zásilku vyzvednout na depu nebo na konkrétní pobočce. Vždy jsme Vám schopni také poslat telefonní číslo na zákaznickou linku v zemi příjemce, kde se lze na doručení podrobněji domluvit.

Garantujete dobu doručení?

Ano, garantujeme. Téměř vždy se zásilka doručí včas, ale výjimečně se může stát, že se zpozdí. Pokud to není vinou nečekaných událostí, jako je třeba počasí, nehoda apod., automaticky Vám část peněz za přepravu vracíme.

Je možné doručit zásilku do P.O. boxu?

Omlouváme se, ale zásilku do P.O. boxu nejsme schopni doručit. Ať už se jedná o balík, paletu nebo jen dokumenty, musí být vždy doručovány na nějakou konkrétní adresu. Jsme ale schopni zásilku poslat tak, aby se nedoručovala na danou adresu, ale byla uložena v nejbližší pobočce, kde si ji příjemce bude moct vyzvednout.

Je možné zaslat zásilku na dobírku?

Omlouvám se, ale balík na dobírku nejsme schopni zaslat. Soustředíme se na maximální kvalitu přepravy, aby zásilky dorazily co nejdříve a bez problémů, a proto využíváme jen prémiové přepravní varianty, které nám neumožňují, aby kurýr při doručení vybral dobírku.

Doručujete i zásilky v rámci ČR?

Po ČR přepravujeme zásilky jen výjimečně, když se jedná o palety nebo celé vozy a kamiony. Soustředíme se na zahraniční přepravu, protože tam Vám můžeme přinést největší přidanou hodnotu a postarat se o to, aby vše proběhlo bez problémů a bez starostí pro Vás. Pokud potřebujete přepravit balík po ČR, zkuste např. našeho partnera TNT. Je to spolehlivá kvalitní přeprava a máte možnost ji objednat i jednorázově na jejich webu.

Je možné později změnit adresu doručení nebo kontaktní údaje?

Adresu doručení i kontaktní údaje na příjemce změnit můžeme. Pokud to bude ještě před vyzvednutím zásilky, není to problém a nic se neděje. Jestliže zásilka už bude v přepravě, také to samozřejmě jde, ale může to způsobit prodloužení doby doručení a u některých přepravních variant je to zpoplatněno (cca 250– 400 Kč bez DPH).

Může zásilku převzít i jiná osoba, než která je uvedena jako příjemce?

Ano, standardně to tak může být. Když se doručuje balík na soukromou adresu, může být předán i jiné osobě, která s adresátem bydlí, případně může být nechán i na recepci, pokud ji bytový dům má. Zásilky do firem jsou většinou doručovány na recepci, případně do skladu apod. Do určitých zemí pak můžeme zásilku poslat i ve speciálním režimu „do vlastních rukou“, kdy je předána právě jen konkrétní osobě po předložení průkazu totožnosti.

Je možné poslat zásilku „do vlastních rukou“, aby byla předána jen konkrétní osobě?

Tuto možnost máme, ale jen do některých vybraných zemí. Neúčtuje se za to nic navíc nad rámec standardní ceny za přepravu, ale prosím kontaktujte nás před odesláním takové zásilky, abychom Vám potvrdili, že je tento způsob do Vaší destinace možný.