- poslisnadno.cz - O nás
- Co děláme a v čem jsme jiní?
- Jak to u nás chodí?
- Proč to děláme?
- Jak funguje naše služba?
- Volné pracovní pozice
Určitě. Pro balíky, dokumenty i většinu palet je to standard. Jakmile bude zásilka vyzvednuta, přijde Vám informační email, v němž je odkaz na její sledování. Pouze u větších paletových přeprav nemusí být sledování možné, protože se mohou přepravovat nějakou individuální přepravní variantou. My každou zásilku monitorujeme a hlídáme, takže i u těch větších paletových jsme Vám schopni říct, kde se aktuálně nachází.
Jakmile bude zásilka doručena, přijde Vám o tom informační email. Většinou to bývá „live“, téměř okamžitě po dodání, ale v některých případech, speciálně u méně civilizovaných zemí, se může stát, že se nám informace v systému projeví se zpožděním (výjimečně i 1–2 dny), a email tak nepřijde hned.
Většinou není možné domluvit přesný čas doručení, protože kurýr doručuje vždy v nějakém širším časovém rozmezí. My odsud bohužel nevidíme do systémů kolegů v jiných zemích, ale jsme Vám schopni vždy poskytnout telefonní číslo na místní zákaznickou linku, kde by příjemci měli říct alespoň nějaké přibližné časové rozmezí, kdy kurýr bude zásilku doručovat.
Nebojte se, není to nic hrozného. Pokud se zásilku nepodaří napoprvé doručit, doručuje se pak další den znovu a případně zase znovu. Existuje i možnost, že si příjemce může zásilku vyzvednout na depu nebo na konkrétní pobočce. Vždy jsme Vám schopni také poslat telefonní číslo na zákaznickou linku v zemi příjemce, kde se lze na doručení podrobněji domluvit.
Ano, garantujeme. Téměř vždy se zásilka doručí včas, ale výjimečně se může stát, že se zpozdí. Pokud to není vinou nečekaných událostí, jako je třeba počasí, nehoda apod., automaticky Vám část peněz za přepravu vracíme.
Omlouváme se, ale zásilku do P.O. boxu nejsme schopni doručit. Ať už se jedná o balík, paletu nebo jen dokumenty, musí být vždy doručovány na nějakou konkrétní adresu. Jsme ale schopni zásilku poslat tak, aby se nedoručovala na danou adresu, ale byla uložena v nejbližší pobočce, kde si ji příjemce bude moct vyzvednout.
Omlouvám se, ale balík na dobírku nejsme schopni zaslat. Soustředíme se na maximální kvalitu přepravy, aby zásilky dorazily co nejdříve a bez problémů, a proto využíváme jen prémiové přepravní varianty, které nám neumožňují, aby kurýr při doručení vybral dobírku.
Po ČR přepravujeme zásilky jen výjimečně, když se jedná o palety nebo celé vozy a kamiony. Soustředíme se na zahraniční přepravu, protože tam Vám můžeme přinést největší přidanou hodnotu a postarat se o to, aby vše proběhlo bez problémů a bez starostí pro Vás. Pokud potřebujete přepravit balík po ČR, zkuste např. našeho partnera TNT. Je to spolehlivá kvalitní přeprava a máte možnost ji objednat i jednorázově na jejich webu.
Adresu doručení i kontaktní údaje na příjemce změnit můžeme. Pokud to bude ještě před vyzvednutím zásilky, není to problém a nic se neděje. Jestliže zásilka už bude v přepravě, také to samozřejmě jde, ale může to způsobit prodloužení doby doručení a u některých přepravních variant je to zpoplatněno (cca 250– 400 Kč bez DPH).
Ano, standardně to tak může být. Když se doručuje balík na soukromou adresu, může být předán i jiné osobě, která s adresátem bydlí, případně může být nechán i na recepci, pokud ji bytový dům má. Zásilky do firem jsou většinou doručovány na recepci, případně do skladu apod. Do určitých zemí pak můžeme zásilku poslat i ve speciálním režimu „do vlastních rukou“, kdy je předána právě jen konkrétní osobě po předložení průkazu totožnosti.
Tuto možnost máme, ale jen do některých vybraných zemí. Neúčtuje se za to nic navíc nad rámec standardní ceny za přepravu, ale prosím kontaktujte nás před odesláním takové zásilky, abychom Vám potvrdili, že je tento způsob do Vaší destinace možný.
Číslo EORI je jedinečný identifikátor přidělený státem, kterým se identifikují lidé a firmy v celním řízení. Firmám je přiděleno stálé EORI číslo na základě jejich žádosti u celní správy (podrobnější info v našem přepravním manuálu; seznam pracovišť, kde podat žádost). Soukromým osobám je EORI číslo přiděleno ad hoc pro každý jednotlivý případ clení. Pokud firma nemá EORI přidělené, není možné zásilku celně odbavit.
Stohovatelnost znamená, že zboží je na paletě vyskládáno po celé její ploše a vrchní část palety je rovná a je na ni možné něco dalšího položit. Typickým příkladem je paleta rovnoměrně naložená kartonovými krabicemi. Nestohovatelná paleta je naopak např. taková, na které je umístěn nějaký stroj, který má specifický vlastní tvar.
HS kód je mezinárodní číselné označení zboží. Každá jednotlivá věc, resp. skupina výrobků má přiděleno své číslo, které je odvozeno od toho, z čeho je zboží vyrobeno a jaký je jeho účel použití.
HS kód je 10místné číslo a musí být vždy uvedeno na dokumentech pro celní řízení. HS kód Vašeho zboží si můžete zjistit zde (vyberete třídu, do které spadá Váš výrobek, pak příslušnou kapitolu a dále budete upřesňovat jeho specifikaci, až se jednoduše dostanete k finálnímu kódu).
Incoterms jsou mezinárodní pravidla, která upravují odpovědnost prodávajícího a kupujícího za přepravovanou zásilku. Vy na jedné straně můžete organizovat přepravu až k příjemci, na druhé ale klidně můžete nechat příjemce, ať si přepravu zorganizuje sám, nebo můžete zásilku nechat dopravit jen např. na letiště a odtud už si za přepravu bude zodpovídat příjemce. A pravidla Incoterms právě vymezují všechny tyto možné případy a jsou mezinárodně stejná, takže na komerční fakturu uvedete jen příslušné třípísmenné označení pravidla, podle kterého se Vaše přeprava řídí. Pokud dopravu organizujete až k příjemci, jedná se o pravidlo DAP. Přehled všech pravidel je zde.
Pro zásilky do Ruska bohužel platí v současnosti různá omezení. Zásilku nejsme schopni poslat na soukromou osobu, ale jen na firmu. Další omezení se týkají zejména druhu zboží a jeho hodnoty, které je možné poslat. Zobrazené varianty přepravy můžou tak být omezeny obsahem zásilky i cílovou destinací v Rusku. Před objednáním přepravy nás prosím vždy předem kontaktujte, ať Vám ověříme, že je možné Vaši zásilku doručit.
Je to neuvěřitelné, ale je to tak! Dalo nám to hodně práce, ale do některých zemí jsme schopní Vaši zásilku doručit rychleji a přitom levněji 😊 Na určitých expresních letech se nám podařilo sjednat individuální ceny pod úrovní minimálních cen ekonomické varianty. Pokud Vaše zásilka splňuje určité parametry, umíme ji tak přepravit expresně za nižší cenu. Nemusíte se bát, není v tom žádný chyták, cena přepravy je pro vámi zadané parametry konečná. Kdybyste měli jakýkoliv dotazy kontaktujte nás, rádi Vám vše vysvětlíme 😊
Moc nás to mrzí, ale zásilky do Velké Británie se někdy mohou o pár dní opozdit. Každá zásilka do Anglie se nyní musí clít a britští celníci jsou často přetížení a nestíhají vše včas odbavovat. Omlouváme se, u economy zásilek může být zpoždění několika dnů, u expresních se děje v menší míře, když nastane, tak zhruba 1 den. ☹
Bohužel, situace v letecké přepravě je stále ovlivněna covidovou situaci ve světě, kdy od začátku pandemie jsou omezené pasažérské lety. A právě ty se k přepravě ekonomických zásilek často využívají.
Omlouváme se, ale pro tuto konkrétní zemi Vám teď nejsme schopni tuto variantu nabídnout.
Pokud si přece jen nebudete úplně jistí, tak se klidně vraťte o krok zpět a zvolte možnost, ať Vám celní fakturu vygenerujeme my. Budete tak mít jistotu, že je správně, a pokud to bude alespoň trochu možné, tak to uděláme tak, aby příjemce nemusel hradit žádné celní poplatky. Jestli si ji ale chcete vygenerovat sami a potřebovali byste s čímkoliv poradit, tak nám určitě zavolejte nebo napište. Rádi Vám pomůžeme. Od toho tu jsme!
Tel.: 228 227 640,
Email: podpora@poslisnadno.cz
Ve Vaší objednávce došlo k neočekávané chybě, projděte prosím jednotlivé kroky objednávky znovu.
V případě přetrvávajících problémů nás neváhejte kontaktovat.
Tel.: 228 227 640,
Email: podpora@poslisnadno.cz