Často kladené otázky

Zvolte si
konkrétní
okruh

Objednání přepravy

Může mít příjemce v zahraničí český telefon?

Toto může být problém. Kurýr v zahraničí totiž může při doručování volat na kontaktní telefon příjemce a bohužel se většinou na zahraniční číslo nedovolá, protože kurýři mají takové hovory blokované. U zásilek mimo EU také může být příjemce kontaktován ohledně celního odbavení a tam také nemohou volat na telefony z jiných zemí. V případě zásilek po EU a doručování do firem nemusíme telefon řešit, protože tam kurýr standardně přijede a rovnou zásilku doručí a nikam v předstihu nevolá. U zásilek na soukromé osoby a mimo EU to můžeme vyřešit tak, že Vám zašleme telefonní číslo na místní zákaznickou linku, kam si příjemce zavolá, informuje je, že má cizí telefon, a předá jim instrukce pro doručení (že se kurýr nedovolá, ale že zásilku příjemce očekává, tedy ať kurýr např. zavoní na zvonek).

Proč musím uvést telefonní číslo na příjemce i odesílatele?

Je to důležité, protože při vyzvedávání i doručování zásilky potřebuje kurýr kontaktní telefon, na který může v případě potřeby zavolat. Pokud posíláte balík třeba do firmy, jsme schopni si dohledat obecné telefonní číslo, které by mělo stačit. U soukromých osob bychom potřebovali konkrétní telefon, protože tam je mnohem větší pravděpodobnost, že řidič bude při vyzvedávání a doručování volat.

Proč je dobré uvést rozměry i hmotnost přesně?

Náš systém funguje tak, že Vám vybere vždy tu nejvhodnější variantu přepravy pro dané konkrétní parametry. Pokud je zadáte nepřesně, je možné, že Vám pak rozdíl v částce doúčtujeme, případně vrátíme, ale bude to rozdíl pro tu konkrétní vybranou variantu, kterou se zásilka přepravovala. Pokud byste ale na začátku uvedli rozměry správně, je možné, že by Vám systém vybral jinou přepravní variantu, která by pro tento konkrétní případ byla výhodnější.