Často kladené otázky

Zvolte si
konkrétní
okruh

Obecné informace před objednáním

Kdo u vás může poslat zásilku?

U nás může poslat zásilku kdokoliv. Firma, soukromá osoba, státní instituce. Nemusíte mít u nás ani účet nebo být registrovaný, prostě jen jednorázově objednáte. Je to jednoduché a celý proces zabere jen pár minut.

Musím být u vás registrovaný nebo mít účet?

Není to potřeba. Objednat je možné i jednorázově bez registrace. Jen vyplníte údaje o zásilce a kontaktní data pro vyzvednutí a doručení.

Jaké výhody má registrace?

Když se registrujete, máte jednak samozřejmě přehled o všech svých uskutečněných přepravách, vidíte, že jsou zásilky doručeny, a můžete si sami stahovat potřebné podklady, jako jsou přepravní dokumenty nebo daňové doklady. Také se Vám ukládají adresy vyzvednutí a doručení, takže když posíláte znovu na stejné místo, nemusíte už je znovu vyplňovat.

Musím k zásilce tisknout přepravní dokumenty?

Ano, ke většině zásilek se přepravní dokumenty přikládají. Nemusíte je na krabici nebo paletu sami lepit, většinou stačí je předat kurýrovi. Pouze pokud byste měli více kusů v rámci jedné zásilky, pomůže, když štítky na jednotlivé balíky nebo palety umístíte předem. U některých paletových zásilek Vám přepravní dokumenty neposíláme, ale přikládáte jen Vaši fakturu, resp. dodací list. O tom Vás vždy budeme v předstihu informovat.

Pokud nemáte možnost si přepravní dokumenty vytisknout, jsme schopni to většinou individuálně vyřešit i jinak. Kontaktujte nás, domluvíme se na způsobu.

Můžu přepravu objednat jiným způsobem než online přes web?

Ano, samozřejmě. Můžete ji objednat i emailem a telefonicky. My od Vás jen vždy budeme potřebovat adresy a kontakty pro vyzvednutí a doručení zásilky. V případě telefonické objednávky Vás většinou odkážeme na poskytnutí údajů na příjemce v psané podobě (emailem, sms), abychom neudělali chybu při diktování zahraniční adresy.

Jak to celé vlastně probíhá?

Snažíme se fungovat tak, abyste s přepravou měli co nejméně práce, abyste ji jen objednali a dále nemuseli nic řešit. Vše je jednoduché:

  1. Objednáte přepravu – tzn. že nám uvedete data o zásilce, vyberete si rychlost přepravy a časové rozmezí pro vyzvednutí. Objednat je možné přes web, emailem i telefonicky.
  2. Pokud bude potřeba, upřesníme si s Vámi některé informace týkající se např. clení nebo potenciálních rizik, abychom měli jistotu, že vše proběhne v pořádku.
  3. Předáte kurýrovi zásilku spolu s přepravními dokumenty.
  4. Zásilka se přepravuje – hlídáme, aby vše proběhlo správně, a jakýkoliv problém ihned řešíme. Vy můžete pohyb zásilek sledovat.
  5. Zásilka je doručena příjemci.