- poslisnadno.cz - O nás
- Co děláme a v čem jsme jiní?
- Jak to u nás chodí?
- Proč to děláme?
- Jak funguje naše služba?
- Volné pracovní pozice
Rozměry a hmotnost se snažte udat přesně, zásilky jsou při přepravě převáženy a přeměřeny a rozdíl v ceně bychom pak museli zpětně řešit.
U balíků a dokumentů se Vám možnosti přepravy a její cena zobrazí online v dalším kroku.
U palet, kontejnerů a speciálních zásilek Vás emailem seznámíme se způsoby přepravy a jejich cenou. Můžete zde totiž vždy záležet i na aktuální situaci.
Většinou máme k dispozici jednak rychlou expresní přepravu, ale také levnější ekonomickou s mírně delší dobou dodání. Doba doručení se Vám u každé varianty zobrazuje.
Vždy jsou Vám nabídnuty cenově nejvýhodnější varianty. Pokud by Vám nevyhovovala doba doručení a potřebovali byste rychlejší přepravu, kontaktujte nás, můžeme mít k dispozici i další možnosti doručení.
Budeme potřebovat adresy a kontaktní telefony pro vyzvednutí i doručení. U zásilek se zbožím (nejčastěji balíky, palety) ještě hodnotu zásilky a její obsah.
Na vyzvednutí nemusíte čekat celý den. Na konci objednávky v rekapitulaci si zvolíte časové okno, kdy má kurýr přijet zásilku vyzvednout.
Po potvrzení objednávky si vyberete způsob platby a už jen počkáte na vyzvednutí.
K zásilce se předávají přepravní dokumenty; pokud jde mimo EU (a nejedná se jen o dokumenty), pak i faktura pro celní účely. Když nemáte možnost tisku, zavolejte nám, vyřešíme to individuálně.
Štítky nemusíte na krabici lepit, stačí je předat kurýrovi. On už si je umístí. Pouze pokud byste měli více krabic, můžete na ně štítky nalepit, abyste převzetí kurýrovi ulehčili.
Kurýr dorazí v časovém rozmezí, které jste si určili při objednání přepravy. Ve velkých městech stačí zadat většinou dvouhodinové rozmezí. V ostatních tříhodinové a nejdelší okno u menších obcí je čtyři hodiny. Vyzvednutí nejde většinou nastavit hned od rána, to se zásilky doručují.
Při předání zásilky Vám kurýr potvrdí její převzetí a zásilku odveze.
Drtivou většinu zásilek je možné online sledovat. Odkaz na sledování Vám přijde do emailu, jakmile ji kurýr vyzvedne. Pouze v některých případech paletových zásilek a větších leteckých a námořních přeprav není sledování dostupné online. Vždy jsme ale schopni Vám říct, kde se zásilka aktuálně nachází.
Každou zásilku při přepravě pečlivě hlídáme a kontrolujeme. Jakmile bude doručena, přijde Vám o tom email. Pokud by byl jakýkoliv problém nebo zdržení, vždy Vás o tom budeme informovat a uděláme maximum, abychom vše dali do pořádku.
Číslo EORI je jedinečný identifikátor přidělený státem, kterým se identifikují lidé a firmy v celním řízení. Firmám je přiděleno stálé EORI číslo na základě jejich žádosti u celní správy (podrobnější info v našem přepravním manuálu; seznam pracovišť, kde podat žádost). Soukromým osobám je EORI číslo přiděleno ad hoc pro každý jednotlivý případ clení. Pokud firma nemá EORI přidělené, není možné zásilku celně odbavit.
Stohovatelnost znamená, že zboží je na paletě vyskládáno po celé její ploše a vrchní část palety je rovná a je na ni možné něco dalšího položit. Typickým příkladem je paleta rovnoměrně naložená kartonovými krabicemi. Nestohovatelná paleta je naopak např. taková, na které je umístěn nějaký stroj, který má specifický vlastní tvar.
HS kód je mezinárodní číselné označení zboží. Každá jednotlivá věc, resp. skupina výrobků má přiděleno své číslo, které je odvozeno od toho, z čeho je zboží vyrobeno a jaký je jeho účel použití.
HS kód je 10místné číslo a musí být vždy uvedeno na dokumentech pro celní řízení. HS kód Vašeho zboží si můžete zjistit zde (vyberete třídu, do které spadá Váš výrobek, pak příslušnou kapitolu a dále budete upřesňovat jeho specifikaci, až se jednoduše dostanete k finálnímu kódu).
Incoterms jsou mezinárodní pravidla, která upravují odpovědnost prodávajícího a kupujícího za přepravovanou zásilku. Vy na jedné straně můžete organizovat přepravu až k příjemci, na druhé ale klidně můžete nechat příjemce, ať si přepravu zorganizuje sám, nebo můžete zásilku nechat dopravit jen např. na letiště a odtud už si za přepravu bude zodpovídat příjemce. A pravidla Incoterms právě vymezují všechny tyto možné případy a jsou mezinárodně stejná, takže na komerční fakturu uvedete jen příslušné třípísmenné označení pravidla, podle kterého se Vaše přeprava řídí. Pokud dopravu organizujete až k příjemci, jedná se o pravidlo DAP. Přehled všech pravidel je zde.
Pro zásilky do Ruska bohužel platí v současnosti různá omezení. Zásilku nejsme schopni poslat na soukromou osobu, ale jen na firmu. Další omezení se týkají zejména druhu zboží a jeho hodnoty, které je možné poslat. Zobrazené varianty přepravy můžou tak být omezeny obsahem zásilky i cílovou destinací v Rusku. Před objednáním přepravy nás prosím vždy předem kontaktujte, ať Vám ověříme, že je možné Vaši zásilku doručit.
Je to neuvěřitelné, ale je to tak! Dalo nám to hodně práce, ale do některých zemí jsme schopní Vaši zásilku doručit rychleji a přitom levněji 😊 Na určitých expresních letech se nám podařilo sjednat individuální ceny pod úrovní minimálních cen ekonomické varianty. Pokud Vaše zásilka splňuje určité parametry, umíme ji tak přepravit expresně za nižší cenu. Nemusíte se bát, není v tom žádný chyták, cena přepravy je pro vámi zadané parametry konečná. Kdybyste měli jakýkoliv dotazy kontaktujte nás, rádi Vám vše vysvětlíme 😊
Moc nás to mrzí, ale zásilky do Velké Británie se někdy mohou o pár dní opozdit. Každá zásilka do Anglie se nyní musí clít a britští celníci jsou často přetížení a nestíhají vše včas odbavovat. Omlouváme se, u economy zásilek může být zpoždění několika dnů, u expresních se děje v menší míře, když nastane, tak zhruba 1 den. ☹
Bohužel, situace v letecké přepravě je stále ovlivněna covidovou situaci ve světě, kdy od začátku pandemie jsou omezené pasažérské lety. A právě ty se k přepravě ekonomických zásilek často využívají.
Omlouváme se, ale pro tuto konkrétní zemi Vám teď nejsme schopni tuto variantu nabídnout.
Pokud si přece jen nebudete úplně jistí, tak se klidně vraťte o krok zpět a zvolte možnost, ať Vám celní fakturu vygenerujeme my. Budete tak mít jistotu, že je správně, a pokud to bude alespoň trochu možné, tak to uděláme tak, aby příjemce nemusel hradit žádné celní poplatky. Jestli si ji ale chcete vygenerovat sami a potřebovali byste s čímkoliv poradit, tak nám určitě zavolejte nebo napište. Rádi Vám pomůžeme. Od toho tu jsme!
Tel.: 228 227 640,
Email: podpora@poslisnadno.cz
Ve Vaší objednávce došlo k neočekávané chybě, projděte prosím jednotlivé kroky objednávky znovu.
V případě přetrvávajících problémů nás neváhejte kontaktovat.
Tel.: 228 227 640,
Email: podpora@poslisnadno.cz