- poslisnadno.cz - O nás
- Co děláme a v čem jsme jiní?
- Jak to u nás chodí?
- Proč to děláme?
- Jak funguje naše služba?
- Volné pracovní pozice
O vaše osobní údaje a data jsme vždy dbali tím nejlepším způsobem a chránili je, jak jen to bylo možné. Vážíme si vás a respektujeme právo na soukromí a nikdy by nás ani nenapadlo předat vaše data někomu, u koho bychom si nebyli jisti, že je zpracovává stejně bezpečně jako my, natož, abychom je poskytli někomu, kdo by je využíval pro své reklamní účely apod.
V květnu 2018 vstoupilo v platnost nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které je známé pod zkratkou „GDPR“, a i my ho tak budeme dále v textu nazývat.
Toto nařízení upravuje také naše informační povinnosti, které vám musíme sdělovat, a proto tak teď činíme.
Dle GDPR je správcem vašich osobních údajů naše společnost, která provozuje spediční službu PosliSnadno.cz, tedy ByTorp, s. r. o., se sídlem Václavské náměstí 834/17, Praha 1, 110 00, IČ: 04045181, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 241549.
Naše kontaktní údaje, na které se můžete kdykoliv obrátit, jsou podpora@poslisnadno.cz, resp. tel.: 228 227 640.
Nejmenovali jsme pověřence pro správu osobních údajů.
Dále uvádíme, že při poskytování zasilatelských služeb nevystupujeme vůči vám (příkazcům) jako zpracovatel osobních údajů, ale jako jejich správce, a není tedy nutné mezi námi uzavírat speciální samostatnou Smlouvu o zpracování osobních údajů.
Většinu vašich údajů zpracováváme proto, že je potřebujeme k plnění naší smlouvy, tedy k zajištění samotné přepravy (toto jsou typicky vaše kontaktní a doručovací údaje). Dále pak zpracováváme údaje, které nám zanecháváte při pohybu na našem webu a které se zaznamenávají v souborech cookies. Tyto údaje používáme pro sledování návštěvnosti webu a optimalizaci a zlepšování našich služeb.
Kromě toho můžeme zpracovávat údaje, které nám sami poskytnete a které budeme využívat např. pro zasílání newsletterů.
Z hlediska GDPR se účel zpracovávání osobních údajů rozlišuje takto:
Údaje zpracováváme na základě vašeho souhlasu.
Zpracováváme pouze data a údaje, které jste nám sami poskytli, a vaše data a údaje, které jsou evidovány při návštěvě našich webových stránek PosliSnadno.cz. Níže vám všechny údaje uvedeme jednotlivě.
Údaje, které potřebujeme k zajištění samotné přepravy:
Předáváme je našim smluvním přepravním partnerům, kteří se mohou podílet na vyzvedávání a doručování zásilek, to může být např. DHL Express (Czech Republic), s. r. o., Federal Express Czech, s. r. o., TNT Express Worldwide, spol. s r. o., UNITED PARCEL SERVICE CZECH REPUBLIC, s. r. o., a další podobné subjekty. Všechny tyto subjekty jsou v pozici správců údajů.
Tyto údaje předáváme do třetích zemí (země mimo EU) v případě, že se do nich zásilka doručuje nebo se v nich vyzvedává. Je to nutné pro zajištění přepravy.
Tyto údaje jsou nutné, aby bylo možné zásilku celně odbavit. Předáváme je celní správě a našim přepravním partnerům, kteří celní proces zajišťují. Tyto údaje do třetích zemí (země mimo EU) nepředáváme.
Tato data zaznamenáváme a evidujeme zejména při potvrzení objednávky jako podklad o tom, že jste ji učinili. Údaje pak dále zaznamenáváme při sledování návštěvnosti na našem webu. Tato data jsou také anonymně používána při vyhodnocování návštěvnosti na webu, vlastní analýze našich webových stránek a při optimalizaci a zlepšování našich služeb. Na webu používáme cookies.
Tato data předáváme subjektům, které je přímo na webu evidují a zpracovávají – např. společnosti Google, Seznam.cz a aplikace Hotjar.
Tyto údaje mohou být předány do třetích zemí, pokud je výše zmíněné subjekty zpracovávají na serverech umístěných mimo EU.
Možnost zasílání newsletterů a informací je dobrovolná a máte možnost se z této služby kdykoliv odhlásit. Odhlášení učiníte přímo zaškrtnutím této možnosti v každém jednotlivém newsletteru, který vám dorazil, případně nám to můžete oznámit na email info@poslisnadno.cz.
V této souvislosti nepředáváme tato data do třetích zemí.
Údaje uchováváme po dobu, po kterou je musíme evidovat kvůli nejrůznějším orgánům a institucím, které to tak požadují, a po dobu, kterou je my potřebujeme pro případné řešení situací a požadavků, které vyplývají z naší činnosti. Proto je doba uchovávání vašich údajů stanovena na 10 let od ukončení našeho smluvního vztahu.
Po uplynutí této doby údaje vymažeme.
Máte právo vědět a znát, jaké údaje zpracováváme, za jakým účelem a po jakou dobu je uchováváme, kdo další je zpracovává a jaká máte práva ve vztahu ke zpracování osobních údajů. To vše vám sdělujeme v tomto dokumentu. Pokud byste však potřebovali jakékoliv ujištění nebo potvrzení o všech zpracovávaných údajích nebo jiných informací, které s nimi souvisejí, určitě nás kontaktuje. Je to možné na emailu info@poslisnadno.cz a na telefonu 228 227 640. Na těchto kontaktech máte možnost uplatnit všechna svá práva. Samozřejmě kromě práva podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Máme naše procesy nastavené tak, aby se minimalizovalo riziko chyby při evidenci údajů. Pokud byste však přesto zjistili, že některý údaj o vás je chybný nebo nepřesný, máte právo požádat o jeho opravu, kterou my bezodkladně učiníme.
Máte právo zažádat, abychom vaše údaje vymazali. Není to ale absolutní a je to možné jen v některých situacích. Konkrétně se to týká případů:
Omezení zpracování vašich údajů znamená, že je nesmažeme trvale, jen je nebudeme zpracovávat po určitou dobu. Týká se to těchto situací:
Máte právo, abychom vám poskytli všechny vaše údaje, které zpracováváme. To učiníme v čitelné podobě v běžně používaném elektronickém formátu.
Máte právo vznést námitku proti údajům, které zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu. Pokud nebudeme mít oprávněné důvody pro zpracování, údaje zpracovávat přestaneme.
Máte samozřejmě nárok také kdykoliv podat stížnost proti zpracování osobních údajů, pokud se domníváte, že je zpracováváme neoprávněně nebo nikoli v souladu s obecnými právními předpisy.
Toto můžete učinit k Úřadu pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Podplukovníka Sochora 27, Praha 7, 170 00.
Číslo EORI je jedinečný identifikátor přidělený státem, kterým se identifikují lidé a firmy v celním řízení. Firmám je přiděleno stálé EORI číslo na základě jejich žádosti u celní správy (podrobnější info v našem přepravním manuálu; seznam pracovišť, kde podat žádost). Soukromým osobám je EORI číslo přiděleno ad hoc pro každý jednotlivý případ clení. Pokud firma nemá EORI přidělené, není možné zásilku celně odbavit.
Stohovatelnost znamená, že zboží je na paletě vyskládáno po celé její ploše a vrchní část palety je rovná a je na ni možné něco dalšího položit. Typickým příkladem je paleta rovnoměrně naložená kartonovými krabicemi. Nestohovatelná paleta je naopak např. taková, na které je umístěn nějaký stroj, který má specifický vlastní tvar.
HS kód je mezinárodní číselné označení zboží. Každá jednotlivá věc, resp. skupina výrobků má přiděleno své číslo, které je odvozeno od toho, z čeho je zboží vyrobeno a jaký je jeho účel použití.
HS kód je 10místné číslo a musí být vždy uvedeno na dokumentech pro celní řízení. HS kód Vašeho zboží si můžete zjistit zde (vyberete třídu, do které spadá Váš výrobek, pak příslušnou kapitolu a dále budete upřesňovat jeho specifikaci, až se jednoduše dostanete k finálnímu kódu).
Incoterms jsou mezinárodní pravidla, která upravují odpovědnost prodávajícího a kupujícího za přepravovanou zásilku. Vy na jedné straně můžete organizovat přepravu až k příjemci, na druhé ale klidně můžete nechat příjemce, ať si přepravu zorganizuje sám, nebo můžete zásilku nechat dopravit jen např. na letiště a odtud už si za přepravu bude zodpovídat příjemce. A pravidla Incoterms právě vymezují všechny tyto možné případy a jsou mezinárodně stejná, takže na komerční fakturu uvedete jen příslušné třípísmenné označení pravidla, podle kterého se Vaše přeprava řídí. Pokud dopravu organizujete až k příjemci, jedná se o pravidlo DAP. Přehled všech pravidel je zde.
Pro zásilky do Ruska bohužel platí v současnosti různá omezení. Zásilku nejsme schopni poslat na soukromou osobu, ale jen na firmu. Další omezení se týkají zejména druhu zboží a jeho hodnoty, které je možné poslat. Zobrazené varianty přepravy můžou tak být omezeny obsahem zásilky i cílovou destinací v Rusku. Před objednáním přepravy nás prosím vždy předem kontaktujte, ať Vám ověříme, že je možné Vaši zásilku doručit.
Je to neuvěřitelné, ale je to tak! Dalo nám to hodně práce, ale do některých zemí jsme schopní Vaši zásilku doručit rychleji a přitom levněji 😊 Na určitých expresních letech se nám podařilo sjednat individuální ceny pod úrovní minimálních cen ekonomické varianty. Pokud Vaše zásilka splňuje určité parametry, umíme ji tak přepravit expresně za nižší cenu. Nemusíte se bát, není v tom žádný chyták, cena přepravy je pro vámi zadané parametry konečná. Kdybyste měli jakýkoliv dotazy kontaktujte nás, rádi Vám vše vysvětlíme 😊
Moc nás to mrzí, ale zásilky do Velké Británie se někdy mohou o pár dní opozdit. Každá zásilka do Anglie se nyní musí clít a britští celníci jsou často přetížení a nestíhají vše včas odbavovat. Omlouváme se, u economy zásilek může být zpoždění několika dnů, u expresních se děje v menší míře, když nastane, tak zhruba 1 den. ☹
Bohužel, situace v letecké přepravě je stále ovlivněna covidovou situaci ve světě, kdy od začátku pandemie jsou omezené pasažérské lety. A právě ty se k přepravě ekonomických zásilek často využívají.
Omlouváme se, ale pro tuto konkrétní zemi Vám teď nejsme schopni tuto variantu nabídnout.
Pokud si přece jen nebudete úplně jistí, tak se klidně vraťte o krok zpět a zvolte možnost, ať Vám celní fakturu vygenerujeme my. Budete tak mít jistotu, že je správně, a pokud to bude alespoň trochu možné, tak to uděláme tak, aby příjemce nemusel hradit žádné celní poplatky. Jestli si ji ale chcete vygenerovat sami a potřebovali byste s čímkoliv poradit, tak nám určitě zavolejte nebo napište. Rádi Vám pomůžeme. Od toho tu jsme!
Tel.: 228 227 640,
Email: podpora@poslisnadno.cz
Ve Vaší objednávce došlo k neočekávané chybě, projděte prosím jednotlivé kroky objednávky znovu.
V případě přetrvávajících problémů nás neváhejte kontaktovat.
Tel.: 228 227 640,
Email: podpora@poslisnadno.cz